خانه » معرفی استارتاپ ها » شبکه اجتماعی کتاب جیک و بوک

شبکه اجتماعی کتاب جیک و بوک

استارتاپ شبکه‌ی اجتماعی جیک و بوک، فضایی برای گشت‌وگذار در دنیای کتاب‌ها و آشنایی و اظهار نظر درباره‌ی آن‌ها ایجاد کرده است.

در میان کتاب‌ها جست‌وجو کنید، کتاب مورد علاقه‌ی خود را کشف کنید و عقاید خود را با دیگران به اشتراک بگذارید»؛ این سه جمله می‌تواند توصیفی روشن برای استارتاپ شبکه اجتماعیجیکوبوک باشد که سازندگانش امیدوارند با توسعه‌ی آن، اکوسیستم کتاب و کتاب‌خوانی در ایران متحول شود.

استارتاپ شبکه‌ی اجتماعی جیک‌وبوک یک تیم ۶ نفره به سرپرستی محمد شهاب شهوازیان است و تنها ۶ ماه از تشکیل آن در شهر یزد می‌گذرد. شهوازیان می‌گوید تحقیقات زیادی کرده‌ و کارشان را در قالب استارتاپ ‌پیش برده است تا بتواند دقیقا نیازهای واقعی افراد در این حوزه را هدف بگیرد.

به گفته‌ی شهوازیان، ایرانی‌ها در سال‌های ۵۸-۵۹ کتاب‌خوان‌های خوبی بودند و بعضی کتاب‌ها در همان دوران به ۱۱ هزار جلد در هر نوبت می‌رسیدند؛ اما متأسفانه به مرور زمان کتاب‌خوانی در ایران دچار افول شد؛ هر چند با طرح‌های تابستانه‌ی فروش کتاب، اپلیکیشن‌های کتاب‌خوان، تولید پی‌دی‌اف از کتاب‌ها و عرضه‌ی کتاب‌های صوتی، تحرک خوبی در بازار ایجاد شد. این تحرک نشان می‌دهد پتانسیلی در بازار کتاب هست؛ ولی ناشران به خاطر سیستم‌های سنتی نتوانستند از آن استفاده کنند.

درباره مسعود بیگی

مسعود یه خوره ی اکوسیستم کسب و کارهای آنلاینه که به همراه محسن سرمست بنیانگذاران تندتک شدن و دارن تلاش میکنن دانش خودشون رو با اکوسیستم به اشتراک بگذارن و همینطور نقش دیده بانی رو با عدالت در اکوسیستم داشته باشن. اگه به مشاوره در بخش های فنی و مدیریت پروژه هاتون نیاز دارید همیشه میتونید رو کمکش حساب کنید.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

*

x

این مطالب را نیز ببینید!

اسنپ محبوب‌ترین سرویس درخواست اینترنتی خودرو

Reading Modeاسنپ محبوب‌ترین سرویس درخواست اینترنتی خودرو تپسی در حال افزایش سهم بازار، آژانسی کوچک ...