خانه » معرفی استارتاپ ها » داستان کافه بازار . بخش چهارم

داستان کافه بازار . بخش چهارم

در سال ۹۲، وزارت ارتباطات، سهم پهنای باند بازار را ۱۰% از کل پهنای باند کشور اعلام کرد.
بعد از به وجود آمدن سیستم پرداخت آنلاین در اَپ بازار،شرکت‌های مختلف توسعه ‌دهنده نرم‌افزار، آمادگی خود را برای همکاری با بازار اعلام کردند.
در گزارش سال ۲۰۱۴ مجله اکونومیست، کافه بازار، با ارزش تخمینی ۲۰ میلیون دلار پس از دیجی کالا و آپارات به عنوان سومین پرچمدار با ارزش کسب‌و‌کارهای اینترنتی شناخته شد.
#هفته_کافه_بازار #تندتک @tondTech

درباره مسعود بیگی

مسعود یه خوره ی اکوسیستم کسب و کارهای آنلاینه که به همراه محسن سرمست بنیانگذاران تندتک شدن و دارن تلاش میکنن دانش خودشون رو با اکوسیستم به اشتراک بگذارن و همینطور نقش دیده بانی رو با عدالت در اکوسیستم داشته باشن. اگه به مشاوره در بخش های فنی و مدیریت پروژه هاتون نیاز دارید همیشه میتونید رو کمکش حساب کنید.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

*

x

این مطالب را نیز ببینید!

اسنپ محبوب‌ترین سرویس درخواست اینترنتی خودرو

اسنپ محبوب‌ترین سرویس درخواست اینترنتی خودرو تپسی در حال افزایش سهم بازار، آژانسی کوچک می‌شود… ...