خانه » دسته‌بندی نشده » کتاب دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing: Strategy, Implementation and practice
Digital Marketing: Strategy, Implementation and practice
Digital Marketing: Strategy, Implementation and practice

کتاب دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing: Strategy, Implementation and practice

توضیحات مسعود انصاری در لینکدینش در مورد این کتاب: اگر میخواهید دیجیتال مارکتینگ را اصولی و عمیق بیاموزید،این کتاب به نویسندگی Dave Chaffey  بهترین منبع می باشد.
پ.ن :

در چندین سالی که در فضای کسب و کارهای آنلاین ایران فعالیت دارم. متاسفانه شاهد این موضوع هستم که بسیاری کلاسها، دوره ها و کارگاههای غیر استاندارد دیجیتال مارکتینگ در حال برگزاری هستند. که  به جز معدود دوره هایی که برگزار می شوند، بقیه آنها فقط با هدف خالی کردن جیب جوانهای مشتاقی تشکیل می شوند که تشنه این دانش نسبتا جدیدند.


https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6467267549921837056/

به تعریف سایت متمم :
بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Dave-Chaffey_-Fiona-Ellis-Chadwick-Digital-Marketing_-Strategy-Implementation-and-practice-Pearson-2016

Author(s): Dave Chaffey; Fiona Ellis-Chadwick

Publisher: Pearson, Year: 2016

ISBN: 9781292077611

Description:
Now in its sixth edition, Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice provides comprehensive, practical guidance on how companies can get the most out of digital media and technology to meet their marketing goals. Digital Marketing links marketing theory with practical business experience through case studies and interviews from cutting edge companies such as eBay and Facebook, to help students understand digital marketing in the real world.

Readers will learn best practice frameworks for developing a digital marketing strategy, plus success factors for key digital marketing techniques including search marketing, conversion optimisation and digital communications using social media including Twitter and Facebook.



Dave Chaffey is a digital marketing consultant and publisher of marketing advice site SmartInsights.com. He is a visiting lecturer on marketing courses at Birmingham, Cranfield and Warwick universities and the Institute of Direct Marketing.



Fiona Ellis-Chadwick is a Senior Lecturer in Marketing at the Loughborough University School of Business and Economics, Director of the Institute of Research Application and Consultancy at Loughborough University, academic marketing consultant and author.

درباره مسعود بیگی

مسعود یه خوره ی اکوسیستم کسب و کارهای آنلاینه که به همراه محسن سرمست بنیانگذاران تندتک شدن و دارن تلاش میکنن دانش خودشون رو با اکوسیستم به اشتراک بگذارن و همینطور نقش دیده بانی رو با عدالت در اکوسیستم داشته باشن. اگه به مشاوره در بخش های فنی و مدیریت پروژه هاتون نیاز دارید همیشه میتونید رو کمکش حساب کنید.

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

*

*

x

این مطالب را نیز ببینید!

گفتگو با تیم لیدر کافه بازار

Reading Modeاز زبان هیربد و روژینا بشنویم نقششون به عنوان تیم‌لیدر در کافه‌بازار چیه.